søndag den 10. juni 2012

Why does it always rain on me...?

Jeg har stadig årets første konkurrence I GODT VEJR, tilgode. Jeg er bange for, at det er gået så vidt, at folk fremover bevidst vil fravælge de konkurrencer, jeg deltager i. Af frygt for dårligt vejr! Det har jeg i hvert fald hørt.... Jeg siger ikke hvornår jeg kører næste gang;-).

Det har været en spøjs "ugen derpå". Hjemturen mandag var næppe fremmende for restitutionen, men omvendt har ømheden nu ikke været slem, denne gang. Mødte naboen, der sagde: "Du ligner en der har tømmermænd!" Tak, det føltes måske i virkeligheden også sådan? "Gå da ordentlig", sagde genboen, lidt senere. - Og så mødte en af de andre på vejen: "Har nu kørt det der triahtlon igen - du er godt nok sej". "Jeg synes lige at jeg var sej, for jeg har lige bakket med en trailer....", fortsatte hun. - Ved nærmere eftertanke, tror jeg egentlig også hellere jeg vil køre en ironman, end bakke med en trailer.... Nåede da også både lidt hyggesvømning og et foredrag med Jacob om mandag aften. Tirsdag tilbage på jobbet og så på en Grundlovsdag.

Hænderne - til gengæld - de blev først sig selv efter 5 dage. Ikke voldsomt betryggende med manglende følesans og nedsat kraft indtil fredag. Måske hjalp min daglig sauna-duathlon på det? Sauna-(hygge-)svømning- sauna....

Pildskaden og en chokolade-skildpadde (før den blev spist)

Hvad jeg ikke har haft af ømhed, er jeg til gengæld blevet begunstiget med af træthed. Et par timer har jeg vel sovet ekstra hver dag. Alle de planer jeg havde, for alt det jeg skulle nå, er gået temmelig meget i vasken. Men, men, men ...så kigger jeg bare på padderne og de får mig altid til at tænke på, hvad det egentlig er, man skal nå? - De bekymrer sig næppe om aldrig at nå noget.


Af princip besluttede jeg efter i søndags, at jeg ikke længere ville cykle i regnvejr - i hvert fald i en helt uge. Så jeg fandt hometraineren frem, smilede, hørte mit yndlingsmusik - og kiggede ud på regnen.



I dag var jeg i Viborg for at se Avis ½ Marathon. Jeg nød at stå på sidelinjen og heppe - og må inddrømme at jeg (i dag) ikke misunder deltagerne - der løb i regnvejr...;-)