lørdag den 6. april 2013

Dupont Cup 10 km NRGI Park

Sidste afdeling af Dupont Cup'en blev løbet torsdag. Jeg fravalgte SMT Cup'en tirsdag for at fokusere på træningen i påsken og forhåbentlig få en god oplevelse på 10 km torsdag. - Velvidende at en hurtig 10 km'er nok allerede på forhånd var optimistisk.

Endnu en gang et fint arrangement med god tilslutning. Ruten var omkring NRGI Park med 2 runder af 5 km. Ruten var måske en lille smule langsommere end DM-ruten pga 3 vendepunkter, men ikke noget markant.

Resultatet blev nærmest præcis det samme som de 2 foregående gange, nemlig en tid lige under 40 min., 39.48 for nu at være helt præcis. Det kan jeg fortsat ikke være tilfreds med, men det er nu engang status lige nu. - Uanset rute, tidspunkt og en lille nedtrapning vs ingen nedtrapning.

Igen ingen ømhed eller træthed efter løbet, så i princippet vel et tegn på at der er mere at give af. Men det kan jeg ikke bruge til så meget, hvis jeg ikke kan bevise det.

- Nu skal træning vist bare have fokus de næste uger og forhåbentlig skal BMC'en snart luftes udendørs.